dijous, 6 de maig del 2010

Ja era hora !!!



Després de dos intents previs, esbotzats per situacions surrealistes i inversamblants, per fi he pogut estrenar en competició la samarreta de CEAC.

Aquests dos intents van ser a Súria, la Santa Bàrbara Race, i a Viena, la Marató.

Una samarreta que em cau bé i és petit homentage merescut als CEAC... que darrerament sembla que els estigui lloant molt. Massa?

Ja era hora que l'estrenés !!! I aquesta va ser al Cros d'Artés; una cursa que es celebra cada primer de Maig per camins de bosc, no massa dura ni tècnica. Molt agradable i amb una baixada final espectacular per poder anar a tot drap !!!

Tenia ganes de disputar-la, sobretot després de les bones referències de l'Anna i l'Edu. I no he estat ni mica defraudat. Tot i ser de muntanya és un traçat prou ràpid.

Per l'any vinent tinc un alicient més, a banda de repetir i gaudir. Sembla que s'han picat amb mi, per saber qui és més ràpid els tres darrers km, els de baixada. Se'n recordarà la reptadora o farà l'orni?

3 comentaris:

  1. Tant de bo que el groc et dugui sort. Té cllns la cosa però cada vegada que veig la notícia de les cendres del volcà, tinc present el teu viatge a Copenhaguen (buenu, i el meu, que jo hi seré el juliol). Cap dels dos viatges està assegurat.

    ResponElimina
  2. Edu, sí... i tant !!!

    Jim, tinguem la festa en pau que m'hi jugo el futur... jajajajaj...

    Fins ara.

    ResponElimina