dimecres, 20 d’octubre del 2010

La cançó de l'estiu 2010

Ara que ja estem en plena tardor i el concepte de la "cançó d'estiu" és caduc he decidit que l'escullo jo mateix.

Aquests darrers mesos han sonat peces com "Hey, soul sister" de Train o "All that lovers" de la Kylie Minogue (el vídeo original està vetat a youtube per les seves escenes de nudesa) fins la sacietat, esdevenint-se ritmes "avorrits" i massa predibles. En aquest sac també hi col·locaria alguna de l'Alicia Keys.

Però la sorpresa ha estat el hit de la Macy Gray, "Beauty in the world". Cançó molt oportunista de fraternitat amb tocs molt folk i d'ambientació hippy, amb un estil molt love power com si ens transmutés als anys 70' a California. La trobo simpàtica. Em dóna bon rollete.


4 comentaris:

  1. No m'agrada gens la Kylie Minogue. Les altres dues sí. I força

    ResponElimina
  2. A mi sí m'agrada la Kylie Minogue (ella).

    Al videoclip, Jordi, la gent va en roba interior. N'hi ha un altre diferent a aquest?

    ResponElimina
  3. Enric, efectivament, el vídeo la gent no surt en roba interior , surt nua, però a youtube l'han vetat.

    Bego, és que ets una mica comercial.

    Fins ara.

    ResponElimina
  4. Jo? comercial? Ja, i la Kylie Minogue no és comercial ... és música pseudointel.lectual .... ya, ya

    ResponElimina