dilluns, 29 de novembre del 2010

Titular

Mai hagués pensat que un titular d'en Fernando Alonso, un personatge que em resulta entre indiferent i fred, resumís el meu estat d'ànim actual.

"La tristeza por perder se ha convertido en más ganas de ganar en 2011".

Ell referint-se a la seva temporada de Fòrmula 1 i jo a la Marató d'ahir a Donostia.

Podria resumir-ho com:

il·lusió, ganes i motivació, excel·lents.

prestacions, insuficients.

circumstàncies, adverses.

capacitat de lluita, notable.

I per acabar tres frases que em van acompanyar durant els moments més difícils. "Lluita-la, lluita-la !!!", "Dels covards no se'n parla mai". La tercera me la guardo.


2 comentaris:

  1. Ja saps que no sóc gens lluitadora, i per tant, potser el meu comentari tindrà poc valor.

    Però veient les teves valoracions (abans ja ho intuia amb la poca informació que em vas donar) més detallats sobre Donosti, jo, em sento més que satisfeta. Ei, i n'estic orgullosa de tu, que hagis sapigut lluitar i no rendir-te.

    Tens tot un any per davant per continuar fent-ho ... en direcció a Donosti! Força!

    P.S. sense que serveixi de precedent, avui no em ficaré amb tu .....

    bego

    ResponElimina
  2. Gràcies Bego, però et prefereixo al 100% de la teva capacitat destructiva. No em donis peixet, si us plau.

    Fins ara.

    ResponElimina