dimecres, 4 de maig del 2011

Els corriols em criden !!!

6 comentaris:

  1. Jordi, que t'has encomanat de la nova febre antimassificacions rituals?

    ResponElimina
  2. Jajajajaj... no negaré que la teva darrera entrada de "Des del meu sofà" m'ha fet reflexionar un pensament que tenia des de fa dies. Per tant, culpable.

    Fins ara.

    ResponElimina
  3. Hi haurà alguna relació entre soles estretes i càncer de pell? (emoticó dimoniet buscaraons)

    Salutacions

    ResponElimina
  4. Quin vídeo més maco i quina preciositat veure a aquest senyor corrents (tot i la barba, que francament, ja se la podria tallar....) Si donen ganes d'anar a córrer a la munya! (jo no puc, queno tinc barba....)

    ResponElimina
  5. Quan he vist el video m'he adonat que era l'Anton Krupicka i no tu perquè ell quan corre va tranquil i no sembla massa amoïnat.

    ResponElimina
  6. Jim, pensava que les grenyes era el tret diferencial entre ambdós.

    Bego, l'estètica no sempre va lligada a l'eficiència.

    Lluís, caldrà que els científics hi fiquen el nas en aquestes mogudes.

    Fins ara

    ResponElimina