dilluns, 17 d’agost del 2009

7 del matí

Les vacances s'han acabat. Ara només resten els records de les vivències patides.

Primer dia de feina. I una nova temporada !!!

Com que intentar seguir el Mundial d'Atletisme em trastoca la rutina no he tingut més remei que llevar-me a les 7 de l matí per poder entrenar i conjugar totes les activitats professionals de la jornada.

Em costa llevar-me. I molt. Però avui quan ha sonat el despertador, dempeus ràpid i cap a fora. Motivat, malgrat que no sempre és així, i amb ganes de moure les cames. Avui m'havia programat un entrenament atractiu, 10km progressius. L'he gaudit i m'han sortit una ritmes més que acceptables... que seran irrisoris en unes quantes setmanes. Espero.

2 comentaris:

  1. Què no acutalitzem el blog amb alguna foto d'algun gorilet .....

    A veure si la guàrdia d'aquesta nit t'inspira després d'un partidet de futbol i ens meravelles amb alguna de les teves fotografies ....

    Per cert, una tarda ocupadilla : treballar, entrenar, mundials, barça .....
    Si hagués de renunciar a alguna cosa, em saltaria l'entreno i sense remordiments .... ji ji ji

    Caloreta

    ResponElimina
  2. Pensava que els goril·lets els volies veure en un passi especial i en privat?

    No ho esbombis massa que això és públic.

    I gràcies per participar-hi.

    Fins ara.

    ResponElimina