diumenge, 4 de juliol del 2010

Me'n vaig a Los Angeles !!!


Efectivament, cap L.A. !!!

No en persona però si en esperit.

El documental "42.195m , la distància incerta" ha estat seleccionada pel jurat de l'"All sports Los Angeles Festival", i el dissabte 10 de Juliol s'emetrà.

Ignoro si aquest festival és de renom dins aquest camp cinematogràfic, però puc dir que ens trobem una mica més propers a Hollywood que fa uns dies.

Puc considerar-me un professional del ram? Penseu que pagaran 10$ per l'entrada. Scarlett, en breu vinc !!!

M'alegro molt per en Sergi. Les moltíssimes hores que hi ha dedicat comencen a donar els seus fruits en forma de reconeixement. Felicitats !!!

4 comentaris:

  1. Moltes felicitats !!!

    Enhorabona !!

    Em firmaràs un autògraf ...

    Caloreta

    ResponElimina
  2. Escolta Draganitu que passa que la toques tu a l'Scarlett !!!

    Ejem ejem .... Jo vigilaria amb els teus competaris tant simplistes !!!!

    Caloreta

    ResponElimina
  3. Si hi ha d'haver problemes ja embaucaré jo a l'Scarlett...;-)

    ResponElimina
  4. Edu, acaparador !!! Si com amínim modifiquessis el missatge...
    Anna, autògraf quan correspongui.
    Joan, a la cua !!! Que he demanat número abans que tu... encara que crec que això no funciona així.

    Fins ara.

    ResponElimina