dijous, 2 de setembre del 2010

Corredores evanescentes


Aquest el títol de la fotografia que us presento, "Corredores evanescentes". La trobo preciosa. Em captiva. Tota ella. No té desperdici.

M'agrada la temàtica, m'agrada l'originalitat de l'enquadrament, m'agrada l'elegància del blanc i negre, m'agrada el contrast.

Sensacional.

L'autor és l'Eugenio García i aquest és el seu bloc.

M'he topat amb aquesta fotografia, i amb moltes d'altres, al web "Cómo la hice". Web molt interessant de fotògrafs no professionals, majoritàriament, amb comentaris i explicacions.

I sí voleu saber què diu l'autor sobre els aspectes tècnics i artístics ho podeu llegir.

És d'aquelles fotos que m'agradaria haver fet. Potser que deixi de córrer i em transformi en espectador amb càmera?

3 comentaris:

  1. Es una d'un gran bellesa , fascinant.

    ResponElimina
  2. Bonica foto, sí senyor.

    Però segur que hi ha evanescentes corredores ? Això són moltes, jo només en veig dues.

    ResponElimina
  3. Benvingut Josep Maria (tremendu) !!!

    Old Jim, l'ull humà veu una cosa però la ment t'amplia la visió.

    Fins ara.

    ResponElimina