dijous, 19 d’agost del 2010

The Legendary Shots

The Legendary Shots és un grup de nois que intenten aconseguir les canastes més inversemblants.

Són ianquis i es deuen avorrir força durant l'estiu, però la veritat és que tenen una mena de manera de passar-s'ho bé molt curiosa. Jo m'hi apuntaria...

Han acosneguit tres canastes des de més de 40 metres. Us mostro les dues més "properes".

La primera és des del Vulcan Monument i el llançament és en estàtic. És espectacular tot i que van estar-hio tot el dia per aconseguir-la.




La segona és en moviment des d'una atracció de l'Alabama Adventure. Ignoro quants intents els van caldre, però també és bestial.




La darrera és des de 104 metres, des de la nòria aturada, també a l'Alabama Adventure.




No cal dir que els vídeos deuen estar més que editats, però tenen la seva gràcia.

Per més informació és pot consultar aquest bloc sobre bàsquet universitari i d'institut.

5 comentaris:

  1. Jo també m'hi apunto a provar coses d'aquestes.
    ara, quan estigui jubilat.
    Jordi, gràcies per descobrir-nos noves modalitats per perdre el temps.
    Ara falta que toqui la loteria (primer haig de jugar) o jubilar-me

    ResponElimina
  2. Aconseguir ... "canastes" ? Matxo, això no és al diccionari del teu mòbil nou

    ResponElimina
  3. Quan era adolescent havia jugat molt a bàsquet, a Badalona -l'època de quan la Penya era internacional-, sobretot a les "canastes" (perdó) Cola Cao, i hi havia un paio desequilibrat que només feia que volees (s'escriu així?) des d'uns 30 metres. De tant en tant, molt de tant en tant, encertava alguna... la resta de vegades eren cops de pilota al cap i a la cara als que fèiem el partidet... i inclús l'havien cascat i tot (eran otros tiempos).. i el tiu continuava... no sé, m'ha fet recordar aquesta batalleta

    ResponElimina
  4. Una vegada vaig fer 13 triples seguits (emoticó no-tinc-iaia)

    ResponElimina