dimecres, 19 de gener del 2011

Dos en un dia


Sí, dos regals en un dia !!!

I quins !!!

  • la inscripció a la Marató de Viena
Caldrà estar a l'açada perquè els reptes són majúsculs.

El primer,millorar la marca en Marató. Després del desencís que em va provocar no anar-hi a l'edició de l'any passat per de l'erupció del volcà islandès Eyjafjallajokull espero fer-ho. Vull fer-ho. A més li afegeixo la motivació de seguir uns entrenaments que em planificaré. Tinc, crec, un mínim criteri per adequar-me als meus gustos i necessitats. Tot i així tindré un àngel de la guarda que m'ho supervisarà. Però no tindrà forma de musa rossa ni vesteix cuir.

El 17 d'Abril serà la fita.


El segon, intentar dominar la càmera i treure'n tot el suc de les seves prestacions. No serà fàcil; costarà. Però després de repensar-m'ho força he decidit passar a un estadi superior en l'apartat fotogràfic; és considerada una càmera de gama mitja/alta, l'esglaó inferior a la professional. No sóc, ni tan sols, un fotògraf decent, però m'agrada. I com que un és exigent amb el material...
És una activitat que em relaxa... molt més que mirar les fotografies, que sovint és frustrant. procuraré que no em frustri massa, per això n'aprendrem !!!

7 comentaris:

  1. Quins dos grans regals!

    Anava a dir-te que si fas MMP jo poso la mussa amb tot l'atrezzo, però no sabria d'on treure-la. Espera, potser sí! :-D

    Amb la càmera vull que facis una foto del dorsal amb la marca de la marató, quan l'acabis, i que me la regalis (la foto!).

    ResponElimina
  2. Que disfrutis de la càmera

    I també de la marató!

    ResponElimina
  3. Per molts anys pels regals !

    ... i pel títol del post, que és molt suggerent.

    Vaig cap l'anterior, que va música i negreior que són temes que també m'agraden

    ResponElimina
  4. Quina càmera més xula! Aquesta segur que m'hi cap també a la butxaca i segur que fa unes fotos estupendes a Madagascar ..... :-P

    bego

    ResponElimina
  5. I no he dit res de la marató perquè com ja tens àngel de la guarda .... i cuidadín perquè tot i no sér rossa ni vestir cuir, tu dona-li una oportunitat i veuràs com t'agafa la paraula ....

    bego

    ResponElimina
  6. ja, ja, ja.
    Bego, gran consell.
    Jordi, demà me l'ensenyaras?

    ResponElimina
  7. Em xiulen les orelles! :-P

    A mi el que m'agradaria és poder acompanyar-te corrent a Viena.

    ResponElimina