dimarts, 8 de març del 2011

Dia de Marató... o de picor?


Tot i estar inscrit a la Marató de Barcelona d'enguany no tenia pas la intenció de disputar-la sencera. Al contrari, només un bocí. He volgut convertir-la en un entrenament llarg i de qualitat.

No ho he aconseguit del tot, el refredat que he patit a principi de setmana m'ha condicionat les prestacions. Aquesta és l'explicació que trobo més coherent i que em complau i relaxa... perquè si el motiu és de mala planificació em sembla que ja he begut oli; no crec que tingui prou temps per adreçar-la.

Tot i que duc en aquest món un grapadet d'anys encara tinc comportaments absurds; el vespre del dissabte previ a la Marató em "vaig fer" les cames. Malgrat hidratar-me bé el dia següent el recordaré com el de la picor. Entre la calor i la suor corria amb les natges ben encetades i una picor força molesta. Vaig procurar aïllar-me d'aquest fet, ignorar els incovenients i deixar-me empapar per l'ambient i procurar fer la meva.

Encara que em recorregut no em motiva prou sempre penso que algun any m'agradria entrenar-la com correspon i substituir els records un pèl amargs que m'ha deixat algunes de les edicions.

Potser sí, algun dia.

4 comentaris:

  1. I tant! tornarem a Barcelona, tornarem a disfrutar-la!!!

    PD. Sembles un novatillo...va parir!

    ResponElimina
  2. ja, ja, ja...
    natges encetades.
    Ets pitjor que els triatletes.

    ResponElimina
  3. estoo.... a tu fins a on t'arriben les cames?

    ResponElimina
  4. Ja sabia que hi hauria comprensió per part dels lectors... però aquest linxament... jajajajaj...

    Fins ara.

    ResponElimina