dimarts, 22 de febrer del 2011

Aurora polar




L'aurora polar és un dels fenòmens atmosfèrics que em té fascinat.

La de la fotografia és una del passat vint-i-un de febrer a la població noruega de Ersfjordbotn.

Suposo que ha de ser tot un event veure-la. És per quedar-ne enbadalit una bona estona. Si un cel estelat et captiva, l'espectacle que ha de ser poder contemplar-la et deixa garrativat. Formes efímeres, canviants, capricioses i encisadores. Podria passar-m'hi hores... bé, l'estona que em deixés el fred.

L'aurora juntament amb una erupció volcànica i un tornado formen un terna que desitjaria algun dia poder viure-les en directe. A certa distància prudencial... que si encara prendria mal !!!

1 comentari:

  1. Ja ho sé. Sóc una inculta sense sensibilitat però quan em vas ensenyar la foto l'altra dia, i encara ara, em segueix semblant la foto del fum d'una gran olla (marmita?) de sopa que està fent un grup de bàrbars del nord d'europa ... .Si quasi puc sentir la olor!
    (no em facis gaire cas ....)

    ResponElimina