dimecres, 2 de febrer del 2011

Fem nosa


Sí, fem nosa. Aquesta és la conclusió. Els corredors fem nosa a la ciutat de Barcelona. Així de categòric. És que no m'hi entra al cap cap altre opció.

A més, és un contrasentit. Ara que l'activitat, l'exercici, el fitness a l'aire lliure té una acceptació ben àmplia a nivell social i urbanístic, amb un nombre creixent de practicants asidus; ara que Barcelona és més cosmopolita, un balcó a la Mediterrània, una projecció internacional. Malgrat tots aquests condicionants positius els corredors continuem fent nosa.

La Mitja de Barcelona del passat 30 de Gener així m'ho fa creure.

Un horari abominable, un circuit molt poc turístic, publicitat escadussera, recorregut amb colls d'ampolla per prendre mal.

Continuo amb el contrasentit. Si hi ha interés pels participants i aparador internacional, com és que la presència d'espectadors és tan minsa? Llevat dels acompanyants, en prou feines vaig topar-me amb quatre que anaven a comprar el diari, uns quants que tornaven de festa i els guiris amb cara de badoc cercant la pensió o el monument corresponent, no hi havia ningú pels carrers.

Avui en dia organitzar una cursa és un negoci. Però és possible que el plaer de córrer el podem satisfer en qualsevol dia i hora, i no ens caldran algunes curses.

4 comentaris:

  1. I tant que en fem de nosa. Sense anar més lluny, al Sr. Nemo aquest diumenge, una Sra. el volia fer parar per poder passar pel mas de vianants.

    Esperem que al març el dia de la marató no sigui tant i tant trist i no molestem tant ....

    Bon article Squashitu

    ResponElimina
  2. Carai, sempre us esteu queixant! Jo quan faig nosa al tractor que ve cap a mi, no tinc cap més remei que saltar al camp (metàfora rural)!!!

    Algú ha de pagar el dèficit del fòrum, digo-yo

    Potser ara quan entri CIU a l'ajuntament, com en Pujolet també és corredor, tot serà diferent. Potser

    En fi

    ResponElimina
  3. Jo no he dit res comentari abans en aquest blog, pero estic totalment d'acord con que amb el diners que hem pagat, els corredors mereixíem mellors serveis (dutxes, vestidors...)
    Molt acertat, Jordi.

    ResponElimina
  4. Em va semblar una cursa perfecte.
    Imagino que parlem de curses diferents.
    Sou massa critics.

    ResponElimina