dimarts, 29 de setembre del 2009

Cançó d'estiu

Tot i que fa una setmana que l'estiu, astrològic que no el meteorològic, s'ha acabat fins ara no he fet la selecció final de la cançó d'estiu d'enguany.

Fugint de canciones de verano com les del Georgie Dann (em nego a escriure un enllaç d'aquest subproducte comercial amb eterna rialla) i dels hits de la temporada com "Viva la vida" de Coldplay o "Human" de The Killers, que estan una mica avorrides per no dir cremades, o bé la que sona força darrerament, "I gotta a feeling" de Black Eyes Peas, la meva selecció és la que adjunto. N'és una de molt personal, que aporta unes vivències que em són agradables de recordar, uns moments únics,... i plego que em poso melangiós i no correpon.

No penjo els vídeos per no carregar en excés la plana.

Desitjo que us agradin !!!

"Aicha", Cheb Khaled.

"Africa", Ismael Lô.

"Asimbonanga", Johnny Clegg & Savuka.

"Pressure", Hafsa ft Banana Zorro.

4 comentaris:

  1. A mi m'agraden totes. M'ha fet gràcia veure la teva selecció perquè del Johnny clegg i Savuka feia temps que no sentia res. La millor, sense dubte per a mi, és Aicha. També porta molts bons records, a més :-)

    Però són cançons de fa uns anys, no? Dius que són la cançó de l'estiu?

    ResponElimina
  2. Bego, formen part del "meu" estiu malgrat que totes tenen uns quants anys.
    De veritat que coneixes la de Banana Zorro????? Caldrà intercanviar idees musicals.
    Gràcies pel teu comentari.

    Fins ara.

    ResponElimina
  3. Hola,
    no, precisament aquesta no la coneixia, les altres sí. Jo no tinc ni idea de música però he anat frequentant amics que sí que en tenen/tenien i em fan/feien escoltar coses variades .... com aquestes. I alguna cosa s'enganxa....

    ResponElimina
  4. Veig que ets de música africana. Jo en sóc molt poc coneixedor, tot i que a la meva infantesa hi la Miriam cantant el Pata Pata i a la meva joventut hi ha el record de veure el Jean Rochefort ballant com un locu ritmes del nord del continent a aquella pel·li de la Galiana (muaac !) que es deia "El marit de la perruquera".

    Si els joves no teniu present l'escena passeu per aqui:

    http://www.youtube.com/watch?v=xSQJT1cqpaU&feature=related

    ResponElimina