dimecres, 6 de gener del 2010

Destorronitza't

Aquests dies estic veient una publicitat força enginyosa d'una cadena de centres fitness. He vist dos eslògans, destorronitza't i despolvoronitza't.

Estic convençut de que és prou incisiva i alhora real. Però, perquè aquests excesos? Entenc que són unes dates important per a molts i que hi ha celebracions; i també entenc que els àpats siguin de viandes excelses i sucoses; més qualitat, sí... però perquè tanta quantitat? Se m'escapa. No ho entenc.

Enguany no ho recordo, però en anys anteriors els dies previs a Nadal venia gent a pesar-se per comprovar que havien perdut una mica de pes. Pes que volien recuperar de manera pantegruèlica durant les dies següents. No ho entenc. Se m'escapa.

3 comentaris:

  1. He vist el "desneulitza't" avui en una parada d'autobús.

    Millor callo, que jo he guanyat 3 kilos .... i no de múscul .....
    (snif!)

    ResponElimina
  2. Portem el blog una mica abandonat ....

    Ejem, ejem

    Caloreta

    ResponElimina
  3. Perquè l'ombra no es desenganxa del terra ? , Si un arbre cau al mig del bosc i no hi ha ningú, aquell arbre farà soroll ? sóm perquè som, o perquè erem ?

    Perquè al Nadal tothom ens posem a menjar com cafres ?

    Són preguntes, amic meu, que només les pot contestar el vent .....

    Salut !

    ResponElimina