dijous, 14 de gener del 2010

Música


No surto a entrenar amb música... mai des d'un primer cop en què als cinc minuts tenia unes ganes boges de llançar els auriculars i el walkman de k7 (sí, ja fa uns anys); no sabia què fer-ne.

A més, malgrat aquest article, considero que la música pot desvirtuar l'entrenament, anant a més o menys ritme en funció de la cançó... tot i que diuen que és el "responsable" d'allarga-lo.

Però com que cada dia em passo moltes hores de queixes i explicacions infundades m'agrada el silenci del rodatge. No és que defugi la companyia, però gaudeixo de sortir sol i complaure'm amb la meva respiració ofegada.

2 comentaris:

  1. Aquí estem d'acord, Jordi. És important que l'atleta aprengui a escoltar-se, per molt avorrit que sigui sentir sempre la mateixa "història": jo mateix he escurçat rodatges perquè no era capaç d'acceptar el que el meu cap deia. L'entorn també és important.

    A les tirades llargues, però, on el ritme tampoc és massa important, la companyia ajuda molt. Sobretot quan són ritmes que et permeten parlar amb el company. I si no hi ha companyia, entenc la utilitat de la música, tot i que jo preferiria escoltar notícies... o una radionovel·la de les d'abans.

    Als entrenaments de qualitat, res de música, i a poder ser, sempre en companyia.

    ResponElimina
  2. Enric, molt bons apunts tant de música com d'entrenamnet que es sumen als temes pendents.
    Fins ara.

    ResponElimina