dimecres, 31 de març del 2010

Incerteses


Duia uns dies amb les típiques incerteses prèvies a la Marató. Típiques per a mi...

Dies que em qüestionava si els volums que he fet són suficients, si la qualitat m'ajudarà a mantenir el ritme, si la planificació ha estat l'adequada, si..., si..., si... En fi, dubtes, dubtes i més dubtes.

Però avui m'ha sortit un entrenament que m'ha esvaït les incògnites. No, no sóc endeví del què passarà el 18 d'Abril, però sí he retrobat la confiança. Quan després de l'entrenament he recuperat les dades he tingut un subidón. Bons ritmes !!! I jo pensant que anava més lent.

Malgrat tot, continuo sent voluble. En caldrà un altre subidón?

Potser sí que els 42195metres són la distància incerta, però el maratonià, també.

3 comentaris:

  1. Anirà bé, Jordi! Ànims, sort i sempre endavant!

    Pau.

    ResponElimina
  2. Pel que he anat llegint, vist des de fora tot fa pensar que vas molt bé, pots estar tranquil i confiat.

    Això si: Abans de la sortida, fes una desenroscada preventiva dels taps dels gels...

    Anant preparat no hi ha d'haver sorpreses. En canvi a la música ja saps que si: Imaginaries un duet format per un trombó que fraseja la melodia i una guitarra elèctrica fent els acords ? Curiositats...

    http://www.youtube.com/watch?v=FvQEhJb60g0

    ResponElimina
  3. Pau, gràcies. Tu saps que per manca d'hores d'entrenament no haurà estat.

    Jim, he aprés la lliçó dels taps dels gels. ben desenrroscats. I sí poden haver-hi sorpreses... és la Marató.

    Fins ara.

    ResponElimina