dimarts, 27 d’octubre del 2009

Apatia


La fotografia, pocs minuts abans de la sortida, reflexa el que va ser el meu escalfament per la Mitja d'El Vendrell... nul. Zero. No vaig escalfar... i així va anar...

Quan va sonar el despertador a les 6 només tenia en ment descansar més estona, fer el gos o tornar-me a dormir. M'envaïa l'apatia, la mandra. No volia llevar-me per anar a El Vendrell a córrer, i encara menys una Mitja.

Com enfocar una situació com aquesta? Vaig decidir sortir, prendre un ritme no molt forçat i si em veia amb ànims apretar al darrer quart de la prova.

Però no. El recorregut lleig, i les poques ganes d'esforç van fer que m'avorrís i vaig decidir aturar-me per esperar l'Anna i l'Edu que venien per darrera i acompanyar-los fins el final. L'Anna anava una mica encarcarada però tot i així es va esforçar, apretant les dents i intentant mantenir el ritme, mentre l'Edu encapçalava la comitiva. Per segon cop en una setmana aquesta noieta m'ha donat una altra lliçó.

Vull creure que li vaig donar una empenteta al tram final de la seva cursa, però qui de fet em van ajudar van ser ells. Gràcies !!!

Resumint, si no hi poses ganes i motivació millor no sortir. Ho hauré aprés per un futur?

Voldria creure que sí.

4 comentaris:

  1. Moltes gràcies pels teus comentaris !!!

    Reconec que va ser una mitja patètica per la meva part. No vaig saber controlar els nervis i el meu cos tenia massa sobrecàrrega de Kms setmanals per assolir l'objectiu sub 1h40.
    Tot i així, el meu caràcter tossut em fa estar i aguantar, encara que uns quants no pucs em van sortir.
    Potser també algun petit comentari borde sota els efectes de l'hipòxia ....

    No obstant, només et puc dir que hi ha dues filosofies. La de voler patir i jo diumenge estava disposada a fer-ho i la teva el no voler patir en una carrera. Les dues lógiques i acceptables.

    Caloreta

    ResponElimina
  2. No has trobat cap foto on surti més afavorit, oi? sort que em caus bé que sinó et punxava les rodes del renault fuego!

    Salut!

    ResponElimina
  3. Anna, et modifico les dues filosofies; si tens apatia, dues opcions; o deixar-te endur o intentar véncer-la. Em vaig deixar véncer. Malgrat que la idea inicial era acompanyar-te... perquè canviaria d'estratègia?

    Joan, n'hi ha una que encara surts pitjor... no em vaig atrevir.

    Fins ara.

    ResponElimina
  4. Si mai et veig amb aquesta cara muerma abans d'iniciar una cursa (tot i dur un pitrall gairebé diabòlic), ja sé com t'animaré: Et cridaré:

    APA TIA !!

    ResponElimina