dijous, 22 d’octubre del 2009

La lliçó de l'Anna


M'agrada sortir a entrenar quan plou; trobo que és un al·licient més a la sessió... com si es depertessin les meves inquietuts peterpanesques.

I avui plou. A l'inici suaument, s'aguantava; era suportable. Al cap d'una estona s'ha desencadenat la tempesta... no com la de la foto, però quasi. Ha começat a bufar el vent i m'estava glaçant. Pell de gallina. Reconec que he tingut un moment de debilitat i quasi abandono. Però m'he dit a mi mateix que si l'Anna va entrenar de nit i sota la pluja el dimarts, jo no seré tan tita-freda com per plegar.

No he plegat... i he disfrutat moltíssim !!!

El tema dels ritmes, millor oblidar-los, que avui no els he pogut complir. Però no importa. La sensació de poder combatre els elements atmosfèrics ho ha recompensat. Un plaer !!! A més he pogut comprovar que les Suacony Tangent són anfibies.

Gràcies Anna !!! Gran lliçó.

4 comentaris:

  1. De res !!! Ji ji ji

    Estic molt i molt contenta d'haver-te pogut ajudar !!

    Jo l'altre dia mentre corria a les 23h i sota la pluja pensava que si el Nemo havia fet els 3x4000 jo també ho havia de fer ....

    Ja veus al final el més important és que ens tinguem uns als altres per ajudar-nos a tirar endavant amb els moments difícils.

    Lo millor disfrutar, la resta tonteries !!

    A més tu i jo sóm igual de gafes oi ?
    Què ens passarà aquest diumenge a la mitja ?
    Punxarem ? Nooooo

    Caloreta

    ResponElimina
  2. Doncs pensaré amb vosaltres ara, quan surti a entrenar, a veure si m'inspiro....

    Perquè no tinc excusa: avui fa sol, i tot i que estigui com una sopa (jo) segur que l'entrenament em senta bé.

    Ala, tots a córrer :-)

    ResponElimina
  3. Anna, gafes? No !!! Ens enfrontem a les adversitats i intentem sortir-nos-en endavant.

    Bego, tu ho has dit. No hi ha excusa. Ja explicaràs com ha anat.

    Fins ara.

    ResponElimina
  4. Nois ! no es diu "gafes", es diu "ulleres".

    Ho sé bé, sense anar més lluny, jo n'he comprat a cal Jordi.

    ResponElimina