dissabte, 6 de febrer del 2010

Mitja de Granollers


Un any més, la Mitja de Granollers.

Va ser la Mitja del meu debut i li tinc un carinyo especial. Des de llavors no m'he perdut cap edició. M'agrada, em trobo a gust amb el seu perfil i l'espero amb il·lusió, malgrat que en ocasions m'ha amargat una mica.

Enguany hi tinc una responsabilitat afegida, faré de llebre a la Susanna per intentar baixar dels 90'. Un repte atractiu i que m'engresca.

A més, aquesta Mitja, té un alicient afegit. Els atletes de gama alta que hi corren, tot i coincidir amb ells un pocs segons puc dir que he compartit cursa amb en Gebrselassie i en Wanjiru. Em fa gràcia creuar-me'ls... ells de baixada i jo encara de pujada. Treient-me una minutada, però és dels pocs esports que pots competir amb els cracks.

El què encara he fet coincidir mai és la relació esport-gastronomia a Granollers. M'agradaria anar a dinar a la llegendària Fonda Europa. Potser l'any vinent... tot i que cada cop cal inscriure's amb més aniticipació. Una petita bogeria.

Tinc ganes de que arribi diumenge.

Allí hi estarem !!!

3 comentaris:

  1. S'hi dina de conya!!!

    Jordi que vagi molt be els 90'

    Ens veiem dema!!

    ResponElimina
  2. Crec que va ser a una mitja de BCN: En plena cursa em vaig creuar amb un apotecari i vam fer un take five. No és que m'hagués agafat molta minutada i ell anés de tornada i jo d'anada, és que l'home corria simplement en sentit contrari a la cursa. Crec que ho feia per allargar els 21 qm. No ho sé bé. És un tipus raru.

    ResponElimina
  3. Sort a Granollers, company.

    L'any que bé, entrenament (jo no competeixo en aquesta mitja per qüestions personals) i teca a la fonda. Garantit. Imprescindible.

    ResponElimina