dilluns, 11 de maig del 2009

Jubilació


Música de post.

Efectivament, jubilo les Nike Air Zoom Elite per entrenaments ràpids i per curses de màxim 10 km.

A la Cursa de St Quirze del Vallés van recórrer els darrers km.

Tot i haver tingut experiències negatives amb altres models de Nike, Pegasus i Vomero, he de dir que estic molt satisfet del rendiment d'aquestes. Em van insistir força perquè me les comprés i considero que ha estat una bona inversió.

M'han acompanyat més de 900 km i podrien acompanyar-me'n alguns més; però cal ser profilàctic amb el nostre cos i acceptar que se li ha tret prou suc.

Segons sembla el sistema Air d'amortició de Nike és dels més inestables del mercat, però la marca el manté per qüestions de publicitat. És massa coneguda i per engegar una nova campanya els dispararia el pressupost... això diuen.

I a partir d'ara... calçaré les Saucony Tangent.

3 comentaris:

  1. tiooooooooooooooo aixo es un ferro!!!

    Les tangent son bunissimes!!!!

    bona Jubilació!!!

    ResponElimina
  2. Jou, per això tinc les Tangent... les calces tu !!!

    Fins ara.

    ResponElimina
  3. Doncs jo he tingut les pegasus i un desastre .... Les cameres es punxa i al córrer grinyolaven ....

    Encara recordo la San Silvestre de fa dos anys corrent amb el nyigo nyigo ....

    Ji ji ji

    Caloreta

    ResponElimina