dimecres, 6 de maig del 2009

La "Behobia"



El mes de Maig és el de la inscripció de la millor prova en ruta que he corregut mai, la Behobia-Donosti.

M'hi inscriuré... malgrat no saber, encara, si aquell cap de setmana treballaré o no.

Val molt la pena. La cursa en sí, l'ambient, el recorregut, i perquè és Euskadi; un pais fascinant en tots els seus aspectes, del que conec poc, però sempre t'ofereix una escapada per disfrutar-la.

Serà, espero, la meva quarta participació. L'any passat no vaig disfrutar-la, ho vaig passar malament, un petit calvari, però enguany tinc ganes de resarcir-me d'aquest regust.

Ja m'hi trobo... i encara no sé si podré anar-hi !!!

5 comentaris:

  1. Jordi !


    No siguis així home !! que no va anar taaant malament !

    Estaré també atent per veure quan obren inscipcions que a mi també m'hi veuran per allà !!

    Salut !

    ResponElimina
  2. Edu, gràcies. Enguany com que estaràs petat de l'IM, la farem plegats?

    Fins ara.

    ResponElimina
  3. Ei, i nosaltres?
    Podem tornar a venir aquest any?
    Ja tinc ganes de fer un bon sopar de tapes

    ResponElimina
  4. Àlex i Joan, el 13 s'obren inscripcions. Us aviso.
    I a la llegendària tapa del seito arrebossat esteu convidats !!!

    Fins ara.

    ResponElimina