divendres, 15 de maig del 2009

Sort, 16-17 de Maig

Vídeo del recorregut.

Doncs ja arribat el cap de setmana de la Marató La Forestal a Sort.

No em dóna la sensació de que marxi per córrer una Marató, una cursa de 42 km. No ho tinc massa ben interioritzat. I cal que em prepari !!!

Si és per entrenament, sé que vaig molt curt de quilòmetres... per tant, res a fer. Intentaré saber patir durant els moments crítics i procurar no ratllar-me. I si és per mentalització, ja cal que em concentri i m'espavili. A més a més ha nevat !!!

Tot i que que serà una combinació de caminar i córrer, hi ha més de 2000 metres de desnivell positiu. Calculo, i no sé en què em baso, que estarem en marxa entre unes 5 hores i mitja i 6. Ignoro si aquesta aproximació és fiable o bé són les hores màximes que vull patir.

El comando jabalí, tal com ens han denominat, té la intenció d'anar plegats fins el Pic de l'Orri, el punt més alt, i baixar cadascú al seu ritme. Millor així, que jo sóc un patata baixant. Que es calcin els quàdriceps !!! Em sembla que quedaran molt malmesos d'aquesta baixada.

No obstant aquesta Marató és un entrenament més per si decideixo apuntar-me a Cavalls del Vent modalitat sub 24h. I, alhora, la Marató no deixa de ser una activitat dins un cap de setmana ple d'esbarjo i desconecció. I gastronomia !!! Tot pujant, sembla ser que tenim taula reservada a un restaurant que ha escollit en Jaume... i sé que l'encertarem, que és de paladar fi.

Comado jabalí: Anna, Eduard, Guillem, Jaume, Jaume, Manolo i un servidor.

1 comentari:

  1. Estoig !!

    Molta sort per Sort !

    Disfruta i no pensis en arribar, ja que el plaer estarà en els camins, corriols, salts i rieres que passareu.

    L'arribada és la fi, la cursa és el gaudi !

    Salut !

    Eduard.

    ResponElimina