dimarts, 9 de juny del 2009

Cursa de Pineda




La idea inicial, un cop aparcat el tema de la Marató, era preparar un 10.000 com a comiat de la temporada i la cursa escollida, la de Pineda.

Ara bé, pel mig va sortir l'opció de l'intent de recórrer els Cavalls del Vent en modalitat sub24h (cada cop que ho penso m'esgarrifa... però en positu... per si ho llegeix algun dels companys del repte).

Il·lús de mi pensava que podria combinar la preparació d'ambdues. I no !!!

Malgrat que m'han dit que anem ben preparats per Cavalls, no sóc del mateix parer; crec que, més aviat, un mica curts. I per Pineda?... Uffffffffffff, per Pineda. Malgrat que les sortides que hem fet han estat bàsicament caminades, i algun tram trotant, aquestes també provoquen desgast i fatiga muscular, motiu pel qual m'he hagut de "saltar" algun entrenament de qualitat de cara a Pineda, i d'altres no han sortit com pretenia. Però en fi... jo solet m'he enbolicat en aquesta fascinant aventura "eqüestre"

Res, procurar arribar ben fresquet a Pineda; donar el callo i que surti el què surti em donaré per satisfet si considero que m'hi he esforçat. És clar que això és el que es diu sempre a priori...

1 comentari:

  1. Pineda ......

    Espero que puguis gaudir de la marca que vols acoseguir ....
    També el tenia com a objectiu però crec que he fet més burrades que tu i em serà molt i molt complicat.

    Si no surt pensa en els canelons ....

    Caloreta

    ResponElimina