dissabte, 6 de juny del 2009

Sub24 hores


Definitivament sembla que ha pogut més la seducció que l'enteniment.

L'animalada d'enguany es diu intent sub24 hores per recórrer la travessa Cavalls del Vent; ja hi estic inscrit. I si encara no, n'estaré en breu.

He dubtat moltes vegades, i fins i tot havia pres la decissió de no fer-la; però uns dies de descans després de la Marxa dels 7 cims, i comprovar que la idea em seduïa força, m'he deixat arrossegar i ara ja no hi ha volta enrere.

Al contrari, estic prou engrescat i amb molta curiositat. No sé ben bé amb què em toparé, ni si el desgast que suposa estar en marxa 24 hores serà superior al gaudi, però m'arrisco. Sino, el meu gurú, m'ha dit que em penediria. I és clar, cal fer-li cas.

Fa uns mesos vaig escoltar una entrevista a l'Eduard Punset; comentava que no calia tenir tota la informació abans de prendre la decisió. I així ho he aplicat. També li "vaig fer cas" abans de decidir-me a anar a Liverpool i va ser un encert !!!

A mi que m'agrada tenir-ho tot lligat i més o menys previst em sorprenc prenent decisions poc assenyades. Estaré madurant?

6 comentaris:

  1. Madurant ? Ji ji ji No crec !!!!

    Penso que mentres estiguem caminant hi haurà moments que segur que t'arrepenteixes de la bogeria que farem. Però a mida que després passin els dies, observis les fotos d'una super càmara rosa i recordis petits moments que ens acompanyaran durant el viatge i la gran diversitats de paissatges que ens donarà la muntanya .... No t'arrepentiràs !!! I tot independentment del temps.

    Caloreta

    ResponElimina
  2. Anna, amb companys de viatge com tu no calen enemics... jajajaj...
    I això de la càmera rosa... encara està per negociar.

    Fins ara.

    ResponElimina
  3. No hi ha res a negociar !!!

    No entra al cap de ningú que t'emportis el totxo de càmara .....

    Caloreta

    ResponElimina
  4. ei, em sembla que només et falta omplir la motxilla, la resta ja ho tens tot: il.lusió i bon estat de forma, aquesta és la combinació necessària per aquesta travessa

    És clar que sempre hi ha els imponderables, però sense aquests el repte no seria repte

    Molta sort!

    ResponElimina
  5. Luigi, gràcies per les teves paraules. No sé si tens pensat venir amb nosaltres... considera-ho !!!

    Fins ara.

    ResponElimina
  6. Doncs sí que tenia pensat venir! Però la meva dona farà oposicions el mateix dissabte 20 a Manresa, per tant, per mi és impossible

    Segur que serà una jornada memorable per tots vosaltres!

    PD: confeso que un altre parell (Ramon Anglada i Josep Artigas) també m'havien proposat de fer Cavalls el dia 19, jorrrrr

    ResponElimina