diumenge, 28 de juny del 2009

Les darreres... ho prometo.

Ja per acabar amb el tema de U2 i deixar-vos de donar la tabarra, ara que queden poques hores pel concert, us penjo uns vídeos.

"Pride", la peça que me'ls va fer conèixer.




"With or without you", la que em va fer alçar del sofà, sortir al carrer i anar a comprar elprimer LP de vinil d'U2. Preciosa cançó que en directe tenen el rar do de destrossar-la. Esperem que enguany la brodin... perquè el que és el video... uffffff !!!




"Where the streets have no name". Em prodeuix un subidón sempre que l'escolto. Encara recordo minuts abans de la sortida de la Cursa dels bombers 2007. Vaig sortir ben trempat !!!




"Bad". La millor, la que més m'agrada. Brillant. Amb un in crescendo suau però continuat. Una delícia. S'"atreviran" a tocar-la sencera? És que darrerament la fiquen en un medley que no li fa justícia.

1 comentari:

  1. aiiiiii!!!!
    ara estas de concert i jo dijous.
    HEm sap greu però de moment no et venc la meva entrada.
    M'has trucat per fer-me enveja i he insultat al bono des del teu tf...
    En fi, que ara tinc un cuquet per anar-hi.
    Gràcies per penjar les cançons al teu blog, una mica han ajudat a prendre la decissió

    ResponElimina