diumenge, 12 de juliol del 2009

Foc al cos

Després de l'entrenament del matí i anant a esmorzar he ensopegat, a la ràdio, amb aquest cançó, "Foc al cos" del grups Bars... que em sembla que ja ni existeixen.

Feia molt de temps que no l'escoltava i m'ha agradat recuperar-la doncs a la neurona encara li sonava.

Sense ser res de l'altre món la lletra està prou bé, tot i que el vídeo és molt fluixet.

Un petit moment de revival que m'ha agradat.

Què em depararà l'atzar musical en un altre moment?


4 comentaris:

  1. Tu saps els anys que te aquesta cançó? Mare meva! Per cert a la caràtula del youtube hi posa que és del 1993 jo crec que això és dels 80 llargs, només cal mirar lis pintes que gasten. Ho investigaré
    (tb m'ha agradat tornar-la a sentir)

    ResponElimina
  2. Bars era un grup de Sabadell o Terrassa. El primer disc era molt bo. Tenia una cançó encara mítica que es deia "Ramon", i de la qual encara recordo la lletra, i una altra encara que es deia "Com el Vallès no hi ha res". Aquest disc, el de "Ramon",i que diria que es deia "Bars" és segur del 1993, per que recordo perfectament on i quan vaig sentir per primer cop aquest disc.

    Salut i sexe

    General Bum Bum

    ResponElimina
  3. Imma, no sé quants anys té, però com reconforta escoltar de manera inesperada una cançó que creies perduda. No?

    General Bum Bum, també recordo una cançó d'ells que es deia "Transistor", que no la cantava la noia de "Foc al cos", sino un "pájaru"... però no l'he sabuda trobar al youtube. Alguna idea?

    ResponElimina