dimarts, 14 d’abril del 2009

Petits plaers

El passat diumenge vaig tenir l'oportunitat de poder compatir un entrenament per Collserola, els meus barris, amb l'Edu i en Manolo.

Per un, que acostuma a entrenar tot sol, sentir pateinxar a aquest parell, que són més ràpids, és un petit plaer. I si li sumen a la situació brams com "Esto es una encerrona"... el plaer ja és majúscul.

Després dutxa i dinar. Però un dinar quilomètric. Iniciant-lo poc abans de les quatre i acabant-lo vora les nou !!! Sobretaula? Sí, però canviant de local. Vam passar de japonés a pizzeria, i per rematar-ho, unes tapes. I és clar, la tertúlia es va allargar... amb la presència de l'Anna.

Què vaig fer diumenge? Entrenar i dinar. Sí, però va ser un petit plaer immens.

En Joe és prou explícit.

4 comentaris:

  1. Si senyor !

    Un petit gran plaer. Llàstima que estava tancada l' hamburgueseria, si no ho bordemmmmmmm !!!

    Salut !

    ResponElimina
  2. Edu,l'hamburgueseria queda pendent. I sé que m'ha refrescaràs !!!

    Fins ara.

    ResponElimina
  3. Tot i estar de guàrdia a l'hospital i patir perquè potser havia de marxar a l'estampida, va valer la pena arriscar-me pel pedazo diumenge que vaig passar. Deixant convenis apart, posar-me "per casualitat" en una nova lectura i menjar com una porqueta ( en tinc l'especialitat ).

    M'ho vaig passar super bé .... Em va faltar el crosant de xocolata i correr una miqueta però així hi ha escusa per tornar ....

    Caloreta

    ResponElimina
  4. Anna, de menjar com porquets no ens hi vam comportar, però sí que vam arrasar.

    Entesos, queda pendent el crosant i l'hambueguesa.

    Aviat...


    Fins ara.

    ResponElimina