dilluns, 6 d’abril del 2009

Primer aniversari


Així és; primer aniversari de la Marató de París. De la Marató "perfecte", de la cursa rodona.

Això que sembla tan difícil d'aconseguir ho vaig obtenir el passat 6 d'Abril de 2008.

En aquella jornada tots els paràmetres que conflueixen en la Marató van ser favorables; la preparació, la mentalitat, les ganes, la climatologia, les sensacions, el recorregut. Tot. Absolutament tots els astres en van ser aliats.

Podria interpretar-se com una pedanteria, però va sortir tot tan rodó que vaig catalogar la cursa com a "fàcil"... i això que una Marató mai n'és !!!

Vaig aconseguir marca, el meu ansiat sub3h10'; vaig doblar, inclús uns 40" més ràpida la segona meitat que la primera; i alhora, em vaig demostrar que apropar-me a les 3 hores no era una entelèquia.

Sempre hi ha algun però; avui no corresponen.

Inclús la tarda abans vaig poder fer una miqueta el guiri. Suficient per no cansar-me; suficient per comprovar que aquesta ciutat continua sent tan maca com la recordava; i suficient per adonar-me'n de que tinc ganes de recórrer-la una vegada més.

Aviat... espero.

6 comentaris:

  1. També ha estat la meva millor marató d'asfalt !!!

    La recordo amb un carinyo molt especial !!

    A més aquell dia els astres van ser aliats per a molts ....

    Caloreta

    ResponElimina
  2. Jo també hi era fa un any!!

    Tot i que no em va sortir tot tan rodó, coincideixo amb tu en moltes coses: la cursa, la ciutat, la marató... encantador.

    Espero tornar a fer-la algun any, i si hi coincidim millor que millor.

    ResponElimina
  3. Anna i Francesc, gràcies pels comentaris.

    Potser caldria fer una retrobada parisenca en una anys. Però abans ens hem de patejar altres ciutats !!!


    Fins ara.

    ResponElimina
  4. Hola Sr Escacs !!!

    Paris, París !!! (no és una peli que s'estrena ara ?)


    Una abraçada crack !!!!

    Salut !

    Eduard.

    ResponElimina
  5. Esquitx! ...aviam si anem mirant de cara al futur! tanto revival! ;-) que si Sacher, que si Hot Dogs...serà que no ens esperen aventures encara!

    Per cert, molt bé el blog!

    Joan

    ResponElimina
  6. Caram !!!

    Els germans s'ha posat d'acod. Ataquen conjuntament.

    Gràcies per passar-vos-hi... i pel rebateig.


    Fins ara.

    ResponElimina