dissabte, 4 d’abril del 2009

Sèries curtes

Des de feia un bon grapat de setmanes que no entrenava sèries curtes com les d'avui. Una combinació de 500, 300 i 200m. Molt divertit !!!

Entrenament curt i intens. M'agrada.

Aquest és el primer entrenament de qualitat d'un petit cicle d'unes quantes setmanes de cara a agafar una miquesta de xispa a les cames.

L'objectiu és inscriure'm a alguna cursa de 10km i cercar un registre una mica digne... del qual pugui sentir-me satisfet. Busco més sensacions que no pas obsessió per un temps. No obstant si milloro marca... benvinguda serà !!!

Potser estic madurant... els registres no m'agobien tant com abans. És un bon senyal.

1 comentari:

  1. Ara m'agrades
    Jo també busco bones sensacions i les vaig obtenir diumenge. 12 km de montanya amb noves rutes per bellaterra molt xules.
    Recomanables pe`r preparar les sortides montanyenques d'aquests propers mesos.

    ResponElimina