divendres, 6 de novembre del 2009

8 de Novembre de 2009


Aquesta és la data de la millor cursa que mai he corregut, la Behobia-Donosti. I enguany hi seré... per quart cop consecutiu !!!

La culpa de tot la té la revista Runner's World, que uns anys enrere en va fer un reportatge que em va picar molt la curiositat. Volia conèixer de prop aquesta cursa... i un és un xic maó i procura sortir-se'n amb les idees que té.

A més de ser mítica, 45 edicions ho garanteixen, reuneix molt més condicionants que m'omplen i no només atlètics.

Primer Euskadi, reconec que aquella terra i gent, m'atrauen. Després la bonica ciutat de Donosti i tot el què l'envolta a nivell gastronòmic. I la cursa en si; l'ambient és magnífic, amb totes les vorades inundades de gent que t'animen amb crits de oso hondo i aúpa. Amb tocs abertzales i paisatges típics d'Euskadi, prats verds i una afició que sap viure i comparteix el teu esforç... malgrat que aquest punt de vista sigui una mica egoïsta.

Enguany sembla que hi caurà pluja... veurem si la gent s'hi aboca.

En definitiva, que espero amb moltes ganes tot aquest cap de setmana. A més, vaig amb els "meus" i això no té més qualificatiu que, aúpa !!!

4 comentaris:

  1. No queden ni 24h !!!!

    Avui me llevat hi he fet una sola bossa només amb coses de córrer.
    De moment encara no he preparat el pijama, ji ji ji

    Aquest serà em meu tercer any !!! Casa rural, Aristi i com a novetat Urbano !
    Aquest nou restaurant necessitarà nivell, doncs, per mi la resta són d'excel·lent.

    Caloreta

    ResponElimina
  2. l'Urbano ? Quan jo era jove, en Patxi Aizpuru cuinava al recordat El Dorado Petit de Sant Feliu. Crec que la cosa pinta bé i confio amb un post-post àpat on expliqueu plat per plat, producte, maridatges, tècniques, textures, punts de cocció, aromes i qualitats organolèptiques en general per fer-nos-ho viure.

    Bon viatge i bona cursa !!

    ResponElimina
  3. Old Jim, gràcies. Hem reservat l'Urbano, però anem de menú, que ens guardem la gana per la teca dels pintxos. Per tant això del maridatge no que crec que correspongui, però... Si vols les meves opinions sobre el Berasategui o el Mugaritz, les tindràs.

    Fins ara.

    Jordi

    ResponElimina
  4. Bon viatge, bona cursa i bona teca.

    ResponElimina