divendres, 18 de desembre del 2009

From New Zealand...

... m'ha arribat un paquet !!! M'ha fet gràcia que vingui de les antípodes, però l'important és el contingut, una samarreta dels All Blacks !!!

Aquests, juntament amb els cards escocesos, són "els meus equips" de rugby. Un esport que l'entenc poquet però que m'apassiona. Pel 2011, el Mundial.

Del rugby m'agrada tot... com espectador, perquè ni boig em ficava entre aquelles tones de múscul. El companyerisme, la tradició, l'educació, el tercer temps,...

Fascinant !!!

2 comentaris:

  1. Jordi, ara ens comencem a entendre. Això són paraules majors. El rugbi és una manera d'entendre la vida i els All Blacks són una raó per viure. Quan fem aquestes cerveses que tenim pendents, jo em posaré la meva samarreta All Black i abans de començar podem coreografiar una haka.

    ResponElimina
  2. A principis dels 70, uns quants catalans, italians i altres europeus erem a Escòcia passant l'estiu plegats.

    Aprofitant que on érem hi havia camp d'herba, vam voler improvitzar un partit de rugby entre nosaltres (habituals jugadors de futbol): Va resultar del tot impossible, no hi havia manera d'aconseguir que els dos equips es mantinguessin rere la pilota de meló. No hi va haver ni una sola jugada trenada, res d'anar fent la passada lateral, és impossible si el company no és on li correspon en el moment just.

    Vam jugar a altres esports d'equip, però a rugby no. Ni s'hi pot jugar (ni bé ni malament) si l'equip no funciona coordinadament.

    ResponElimina