dimecres, 16 de desembre del 2009

Sumes, restes, divisions,...

Tot i la petita maravella tecnològica que duc al canell mentre entreno continuo intentant fer càlculs de ritmes, parcials, distàncies,...

Acostumo a entrenar per trams que conec i ajustant aquests a la planificació que segueixo. Per tant prescindeixo de la funció de marcar automàticament el temps emprat cada quilòmetre que em permet el rellotge. Ho calculo mentalment tot corrent... i l'erro molt sovint. Ja no sé si és per la hipòxia a la que estic sotmés o a la manca de pràctica per l'ús de calculadores.

I al recollir les dades del rellotge em puc endur sorpreses o decepcions... ; o aprenc a calcular en marxa o optimitzo les funcions del cronòmetre. O continuo com ara... que en el fons em distreu.

El que sí no faré serà programar tots els entrenaments de la setmana en el rellotge i seguir-los al segon o milímetre, segons sigui el cas. No, això mai !!! És més maco tenir un punt de rebelia i prostituir l'entrenament tot modificant-lo segons l'antull.

5 comentaris:

  1. Jo també faig servir aquest "truquillo" per despejar la ment. De fet, en competicions normalment no marco mai laps (en tot cas ho faig pero de 5 kms en 5 kms). M'agrada calcular el ritme mentre corro.

    Salut !

    P.D.: És extrany que avui no et queixis per rès !!

    ResponElimina
  2. Corrents no faig més que intentar no pensar (per això escolto música) però nedant faig moltes coses: repasso feina, repasso apunts, canto "un elefante se balanceaba..." i també faig càlculs matemàtics. Que per cert no tenen res a veure amb els ritmes d'entrenament (nedant no els he calculat mai).

    P.S. Dragan, no es queixa aquí, perquè ja ens fot el rotllo a alguns per correu electrònic. Deu estar més relaxat.....

    ResponElimina
  3. Doncs jo des de que he aprés a programar-lo li trec la màxima utilitat al garmin ....

    Imaguina't entrar en hìpòxia severa i no saber el número de series que portes ....

    Ji ji ji

    Caloreta

    ResponElimina
  4. Edu, no sempre rondino !!! Tens una mala imatge de mi.
    Bego, a quants elefants has arribat?
    Anna, que segueixes l'estela de Tito Pañuelos?

    Fins ara.

    ResponElimina
  5. Jo sovint soc a la lluna i quan corro, també.

    Res de càlculs, res de pensar gaire, res de relotge. Fent curses, m'aturo quan veig que diu "Meta" i si la competició va de fer voltes, malament: A la mitja per relleus de Mataró (que només són 6 voltes a un circuit)em vaig descomptar: Si el meu company de relleus no m'arriba a aturar, jo hagués seguit.

    ResponElimina