divendres, 25 de desembre del 2009

Porc sun-glasses


A l'hora de l'aperitiu he sortit a entrenar.

Tot i que el programa "deia" sèries de 2000m em venia de gust sortir pels meus corriols de Collserola. I amb el Sol que feia !!! I la temperatura agradable !!! A més la tralla me la guardo per diumenge a Lloret.

Així doncs he aparcat el kit d'hivern i m'he vestit de curt... i acompanyat de les ulleres de sol, que feia massa dies que no les calçava, massa pluja, he sortit a rodar. Sense pretensions, xino-xano, anar fent.

Tenia ganes de rodar per muntanya i de les ulleres; dos elements dels quals no en puc prescindir, tot i que alguns pretenen posar en dubte la meva capacitat porc sun-glasses.

L'any passat vaig fer el mateix recorregut i també a ritme suau. Hauré establert una tradició?

1 comentari:

  1. A la mateixa hora estava també jo corrents, això sí, per asfalt i sense ulleres de sol. A L'Hospitalet també feia sol i era molt agradable córrer.

    Iniciada la rutina alimentícia de Nadal i després del sopar d'ahir, el meu cos anava rondinant força (moltíssim). Però un cop superat això, l'estona corrents al sol ha estat una de les millors coses del dia!

    ResponElimina