dimecres, 30 de desembre del 2009

Mitjons


Aquest matí amb les presses de preparar la bossa m'he oblidat els mitjons. Quan m'he canviat per sortir a entrenar calia decidir si anava sense o amb els de carrer.

La decisió ha estat amb els de carrer. I per fer penitència del meu oblit me'ls he alçat fins sota genoll i n'he fet ostentació durant l'entrenament. Ara tinc la marca de la goma... queda poc estètic... com entrenar amb mitjons de carrer estil ejecutivo.

Per cert, l'entrenament, prou bo. He anat un pèl més lent del què tocava en un tram durant el rodatge intervàlic d'avui... conseqüències de les sèries a tot drap d'ahir. Potser haurà estat l'efecte dels mitjons?

9 comentaris:

  1. En el fons ets un pijo: mira que posar un mitjó de Ralph Lauren ... La propera vegada mitjons estirats fins a mitja cama però si us plau blancs amb ratlles blaves i vermelles....

    ResponElimina
  2. tiu esta molt be!!!

    som com els compresport!!!

    ens veiem jordi,

    bon any!!!

    ResponElimina
  3. Fa 15 dies, un corredor amb problemes de contractures cròniques als bessons va anar a la botiga del Domingo Catalan per preguntar-li si a ell opinava que els mitjons llargs o les polaines que fan pressió (Medilast, Compresport, etc.) li podrien anar bé.

    La seva resposta va ser: "Psè !, Jo tota la vida he corregut les curses amb els mitjons negres tipus "ejecutivo" curts. Mai m'he posat mitjons d'esport d'aquests que tinc a la botiga".

    Vaig mirar les fotos que té penjades i, en efecte: Va amb mitjons negres fins dels que duc jo ara al despatx.

    Per qui no ho sàpiga, en Domingo Catalan entre moltes altres coses ha fet els 100 qm. en 6 h 30', és a dir: a un promig de 3'54" el qm.

    És a dir: Jordi, pels mitjons no serà.

    ResponElimina
  4. Joan, les cicumstàncies...
    Bego, no pijo ni mandangues; si els dugués a rombes...
    Anònim, l'única similitut amb els Compresport és el color.
    Old Jim, com sempre una gran anècdota !!!

    Fins ara.

    ResponElimina
  5. A mi el que m'ha fet gràcia és el rodatje intervàlic!!!!
    Quan arribi al teu nivell també diré això?
    Per cert, necessito una motivació per aquest 2010. Aquesta nit que tens guardia, pensen una, ok?

    ResponElimina
  6. Bones!

    La meva opinió és que els mitjons són importants, ja sigui per prevenir fregadures com per mantenir la calor (si corres a l'hivern a zones amb el terra gelat). Jo ara sempre hi vaig amb uns x-socks mig gruixuts, primer perquè entreno ben bé sempre per terra o també muntanya, i segon perquè em trobo molt més còmode que amb uns de prims, tot i que a l'estiu noto més la calor al peu.

    Els medilast hi he notat una gran millora de recuperació (o sigui, no se'm carreguen tant els bessons -musculo molt fàcilment, és un desavantatge personal-) i a l'hivern també abriguen.

    I del tema del Mingu... ell mateix reconeix que està xacrat de les articulacions de córrer amb aquelles sabates que té penjades a la botiga, els kms no passen en va...

    Vinga, bon any nou!

    ResponElimina
  7. Pr cert, porto uns medilast que només són pantorrilleres. Els mitjons són els x-socks esmentats

    ResponElimina
  8. Àlex, ja et cercaré una fita... però em faràs cas?
    Lluís, crec que els mitjons són els grans despretigiats del tema córrer. Sembla ser, però, que mica en mica s'opina diferent.

    Fins ara.

    ResponElimina