dimarts, 1 de desembre del 2009

6.24

6.24 de la matinada i hora d'inici de l'entrenament.

Com que a quarts de sis ja m'he desvetllat i no hi ha hagut manera de reprendre la son he decidit canviar-me i sortir a entrenar. Això sí, abans he mirat el termòmetre, 7.2ºC !!! Per tant, dues capes, guants, mocador al front i malles pirata (que em queden tan bé). Zero mandra i... endavant.

Reconec que m'ho he passat de conya. El temps ha volat, sensació inequívoca de gaudir, i a sobre he estat premiat amb una visió d'una lluna plena preciosa i grogosa abans de pondre's rere les muntanyes... mentre a les meves esquenes començava a clarejar.

Extraordinari.

6 comentaris:

  1. Doncs jo aquest matí quan he obert la porta del carrer i he notat aquell fred que se't posa als ossos he pensat: que bé que avui no has de sortir a córrer .....

    Ji ji ji

    Caloreta

    ResponElimina
  2. Al matí fa molt de fred, brrrrrrrr! Sort que jo tampoc he de sortir tant d'hora.
    Baixo a comprar-me el ventolín (me l'he oblidat) i surto a córrer una estona al sol, solet.

    ResponElimina
  3. Quina moral, Jordi. Jo no podria. Jo no puc. Ni pel fred ni per l'hora. Em podria despertar sota un porxo de fusta, veient sortir el sol amb un cafè ben calent a les mans. Córrer, no.

    ResponElimina
  4. 6.24 ?

    Això què és ? Una loteria ?

    L'índex d'alcoholèmia que va sortir un dia que els mossos et van fer bufar ?

    Sigui el que sigui, acabes dient "extraordinari" i això em plau. Massa sovint dius "Lamentable"

    ResponElimina
  5. 6.24 ?

    Això què és ? Una loteria ?

    L'índex d'alcoholèmia que et va sortir un dia que els mossos et van fer bufar ?

    De totes maneres acabes dient "Extraordinari" i això ens plau més que quan dius allò tan teu de "Lamentable".

    ResponElimina
  6. Benvingut als horaris intempestius, jo avui a les 6h 40'.
    Per cert, ja se que faig salat però totalment d'acord que la mala educació està creixent a passes agegantades.
    I no us possaré exemples, però en tinc de jutjat de guardia.

    ResponElimina